torsdag 14 maj 2009

Timmy vs Ubbe

Tog mig en tur med Timmy idag, lite nostalgisk så här de sista dagarna ihop... Det kändes så konstigt! Ratten var så smal, kopplingen var lustig... Är det här verkligen bilen jag åkt med i flera år? -tänkte jag... Men efter några minuter kändes det normalt igen. Hade vant mig vid ljudet i Ubbe (som är smeknamnet på min "Time Machine") men nu när jag satt i Timmy igen... Ja, det är mycket bättre... Men men... Inget att grina över!

Förberett mig inför helgen nu och packat in däcken i bilen, plockat fram alla bilpapper, beställt tågbiljett hem... Uff, nästan 8 timmar tåg på söndag... Snark... 

En ovanligt bra torsdag måste jag säga... Känns konstigt... 

Det var ett tag sen jag använda min cykel märkte jag idag när jag hängde i min trädgård. Se bara: 

Spindelnät -Hmm, syns det? Klicka så ser ni!


Blommorna börjar växa runt ekrarna -Snirkel snirk


Fågelbajs och rost -ingen vacker syn... Däcken har inget mönster heller... Asch...