måndag 25 maj 2009

Trevlig helg -bli mördad av en älg

Hade en så sjuk dröm inatt :S Tänkte att någon kanske kunde tolka den åt mig!??

Jag och Magnus (bror) var ute och åkte båt och i vattnet såg vi flera simmande älgar. Helt plötsligt så hade vi trillat i vattnet och båten var borta. Magnus lyckades precis undvika älgen men jag hamnade på kornet för denna hemska älg. Han buffade på mig med sina stora horn och jag försökte att slå honom med en ihoprullad matta (okej, varför hade jag en sån med mig i vattnet?). Min bror skulle försöka skjuta älgen men bössan var våt så det gick inte. Älgen ropade, ja eller säger man råmade till sig, två andra mördarälgar och vi var då omringade av horn och bössan fungerade fortfarande inte. PANIK!!! Sen minns jag inte helt vad som hände mer än att vi klarat oss... 

Så, vad betyder det här? Det var inte alls trevlig i alla fall :S Har knappt sovit alls inatt och när jag sovit har jag bara drömt konstiga saker och jag har varit jagad mest hela tiden. Jagad eller försenad... Hur lång tid kan det ta att packa en väska? Den blev liksom aldrig färdigpackad, det gick i slowmotion... 

Nej, ge mig lite jobb nu så jag får annat att tänka på! Det där kommer jag ångra att jag sagt för denna veckan kommer bli jäkligt jobbig på jobbfronten -men men...

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Att vara jagad i sin dröm betyder att det är något som stressar, pressar dig i din vardag...