söndag 7 september 2008

What happend?

Jag skulle ju inte ens dricka... Vad hände?

Åkte och kollade på fotboll... "Ska du inte ha ett glas rose?" -JO det ska jag! "Vill du har något mer? Rom?" -JA det vill jag! (ingen ska säga att astrid karlsson säger nej till sprit) Jaha... då fick bilen stå kvar... En promenad på ca 4 kam hem... Trask trask trask...  Tänkte stanna till hos Sammi, men kände mig som ett svetto så jag gick hem... Tänkte lägga mig... Så kom inbjudan: Vattenpipa och In Flames-fest hos mig!!! (från Sammi) -OKEJ sa jag... och tog en dusch och åkte dit... 

Sen råkade vi hamna på stan... tre olika ställen... plus en hamburgare på slutet... Nice! Kom just hem och lyssnade av min svenska mobil... Fint mobilsvar Lisa... HAHAHA!!! Lisa har sjungit in en egen text till The Reason.... Very nice!!! :D Laddar upp den imorgon... Godnatt alla...

Inga kommentarer: