måndag 15 september 2008

Nedräkning

Nu kunde jag inte hålla mig längre, måste härmas ;)

9 saker jag ser fram emot:
- Få hit Esse
- Besök av Mamma och Desiree
- Besök av Lisa
- Fredagstaco
- Innebandyträning
- Få klart i huset
- Ha en innebandyhelg i Linköping
- Softa i Hjortkvarn
- Somna

8 saker jag har på mig dagligen:
- Täcke
- Pläden i soffan
- Underkläder
- Linser
- Deo
- Hårtofs (om inte annat så på handleden)
- Tandkräm (eller räknas det som i mig? jag har det ju på tänderna)
- Pressen att jag borde gjort något vettigare än att skriva strunt i bloggen

7 saker som irriterar mig:
- Lögner
- "Par"
- Att hållas utanför
- Motvind
- Söndagsångest
- Fylleångest
- Min motivationsbrist

6 saker jag rör varje dag:
- Mobilen
- Datorn
- Soffan
- TV-dosan
- Kylskåpet
- Läskflaskan

5 saker jag säger ofta:
- Åh sånn ja!
- Jävla cpx!!!
- Hade!
- Gääääääsp
- Suck

4 (personer) jag vill spendera mer tid med:
- Lisa
- Familjen
- Innebandygänget i Linkan
- Han med stort H, vem det nu är ;)

3 saker jag gör varje dag:
- Ligger i soffan
- Sitter vid datorn
- Kollar på tv

2 artister jag vill se live:
- Millencolin, tänk att höra The Ballad live...
- En livekonsert med Guns, gärna i Holmudds soffa :)

1 person jag kommer spendera resten av mitt liv med:
- Tror inte jag kommer bli av med Lisa oavsett avstånd ;)

5 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

wehaaa!! Känner mig poppis :)

Är ju även på innelistan :)

Ass sa...

I löv you

fan ;) (Nu tar den väl ändå inte bort mellanrummet)

Michelle sa...

COOLT:D jag vill se The ballad live! nu fick jag gåshud^^

Anonym sa...

Guns i min soffa - ANYTIME!
Millen på campus den 19:e dec ?

Ass sa...

Åhhh, det är ju julbord i Oslo då... Suck... :(