måndag 15 september 2008

Besök

Jag ska få besök!!! :D Inte vilka som helst heller!!!

Nu hade mamma nämligen sovit tillräckligt på saken och hon och Desiree (hur hon nu stavar sitt namn) följer med mig hit när jag hämtar hem Esse :) Stannar några dagar. Jag jobbar ju visserligen lite då (varför skriver jag lite här? jag kommer ju jobba som vanligt... jag kallar det Lisasyndromet :P) men jag får väl sätta en karta i handen på dom och bara hoppas att de inte villar bort sig alltför mycket :D Jag tror i alla fall att det blir mycket trevligt :) Nu har jag något som kan motivera mig ordentligt att få ordning här!

Senare den veckan kommer Lisa också :D Fest med jobbet på helgen... Vilken bra vecka!!! :D Jag längtar!!! Soffhäng med Lisa -WEE!!! :D

När vi ändå pratar om besök så kanske Michelle ska komma på höstlovet. Vore skoj det med :)

Verkar som att det kommer behövas rörmockare till diskmaskinen :S Fäen... Orkar inte med sånt!

Försökte ta tag i mitt liv idag för att må lite bättre... Kanske inte märks så mycket här på bloggen men det går rätt mycket upp och ner inombords hos mig just nu. Men det löser sig på något sätt till slut (sorry Palle, vet att du hatar när jag säger så, men så är det ;) )... Just nu vet jag bara inte om det känns så mycket bättre... Även om jag tror att det blir bättre i längden... Hmm... Det där kan ju ingen förstå... Varför skriver jag ens om det? Aja... Ibland måste man göra sånt man inte gillar för sitt eget bästa fast det suger... Jaja...

Idag har jag förövrigt inte gjort ett skit! Kom hem, la mig på soffan... Kollade lite på tv... Stängde av och sov några timmar istället... Ja... produktiv dag, verkligen... Nej om man skulle sova lite mera....

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Jag ser fram emot lite soffhäng.. Lite Lite Lite :D