torsdag 25 september 2008

Datafritt

Ja, det är faktiskt sant: Jag tar inte med mig datorn i helgen! Stort va?! :) Nej men faktiskt, jag ser ingen mening med det då jag har fullt upp hela helgen. Det är ju inte så att det inte finns datorer i Sverige heller om jag nu skulle få panik :)

En helgplan då så ni inte behöver sitta och fundera på vad jag håller på med, för det gör ni väl? ;)

Torsdag: Åka från jobbet så snart det bara går. Känna sig fri med Timmy och dunka hem till Lisa som erbjudit (som att hon hade något val :P ) sovplats.

Fredag: Shopping på IKEA och bolaget, klippa och färga håret, packa ihop förråden så att allt är klart till lördagen. Har jag tur kanske det är någon innebandy på kvällen?!?

Lördag: Bror kommer och hjälper mig förflytta en drös med grejer från Linköping till Hjortkvarn. Mammas mat ska sen slukas med god aptit för att sen avsluta kvällen hos syster yster som fyller 29 år igen... Hmm, det måste alltså göra att jag fyller 9 i november eftersom hon är 20 år äldre än jag :S

Söndag: Packa ihop och resa tillbaka till Larvik ihop med Esse, Mamma och Dessan. Lär bli en annorlunda roadtrip, tror inte de gillar min musik... I alla fall inte lika högt :P

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Sabaton hela vägen med morsan.. heheh nej det funkar nog inte :)