måndag 1 september 2008

Smolk i bägaren

Ja det är klart att man inte ska få vara riktigt glad... Röv! Bilen påkörd... Okej, inga större skador men ändå... Suck! Jag stod verkligen inte dumt, bara längs gatan... Suck... Så kul att jag numera bara har parkering längs gatan... Suck...

Nu har jag i alla fall varit och mätt i lyan så nu är det dags att börja pussla. Hur ska sakerna få plats? Vill ju helst ha med mig båda sofforna, vad ska offras? Kanske kan jag ha en bokhylla i garderoben... Hmm... Jag får klura :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

En smitare eller någon som tog på sig det hela?
Hur som, var sjukt noga om dom lackar om bilen. Silver är den svåraste färgen att lacka utan att det blir skiftningar i lacken. Är det inte bra så godtar du inte det. OK?

Ass sa...

En smitare, men jag ids nog inte fixa det... :S Shit happends, inte värt tiden!