tisdag 9 september 2008

Ingen dator

IT-avdelningen hade kidnappat min dator igår så jag fick vara utan under kvällen. GAAAHH!!! Vad gör man då??? :S Jo, först sover man middag några timmar, sen packar man långt in på småtimmarna. :) Får väl vänja mig vid att vara utan dator om kvällarna nu ett tag, har ju ännu inte fixat med bredband. Men men, ska ta tag i det så snart som det bara går. Jag kan ju inte vara flitig hur mycket som helst ;)

Blev i alla fall massa saker packat, kunde inte tänka mig att jag hade så mycket saker i lägenheten faktiskt. Igår packades flyttlasset i Linköping och det verkar ha gått mycket smidigt. TACK!!! :D Idag kommer alltså mina saker så inatt sover jag i mitt lilla lillla hus.

Mamma är ju bara för söt! Hon ringde igår:
-Är du säker på att du ska hämta över Esse? (hennes sätt att säga -Det kommer bli tomt utan honom)
-Ja mamma!
-Men klarar du att åka med honom så långt själv? (hennes sätt att säga -Jag kanske kan passa på att åka med och se hur du bor?)
-Ehh, ja varför skulle inte det gå?
-Ja det går säkert bra, men han kanske blir ensam när du ska jobba sen. (hennes sätt att säga -Jag kan ju pyssla om honom lite i början så han har det bra)
-Du kanske vill med och hälsa på?
-Ja, vilken bra idé!

:D

Nej nu är det dags att jobba lite, ska försöka sluta tidigt/i normal tid idag och köra saker. Får se hur det går :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen orsak! Vad gör man inte för vännerna?