torsdag 18 september 2008

02:40

Jag var ju inte ens trött när jag satte mig för att kolla på fotbollen... Sen helt plötsligt vakanade jag till i soffan. Klockan var 02:40! Vad hände?!? :S Det är inte första gången jag vaknar i soffan just 02:40. Vad är det för speciellt med 02:40? 

Trots att jag sovit så mycket är jag ändå trött idag... Typiskt... 

Gjorde ett IQ-test igår och kände mig smart. Sämst hade jag på minnesdelen men vem behöver kunna komma ihåg siffror i omvänd ordning?!? :S Mattedelen hade jag högst på men hade ett fel -Det stör mig! Nu är det bara att söka till mensa ;) 

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Kanske för att du är så intresserad av höjdhopp som du vaknar just då? Det är ju lite utav en magisk gräns :)

Ass sa...

Jo är det något jag är intresserad av så är det ju höjdhopp!!! :)