måndag 1 september 2008

Sommaren 2008

Jag kan ju inte låta bli när jag ser sådana här... :D

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
-Jag fick salmonella för första gången :S

Dog någon som stod dig nära?
-Nej ingen riktigt nära

Vilka länder besökte du?
-Sverige, Norge och Spanien. Skulle ju blivit Danmark och Tyskland också men det satte sjukan stopp för...

Är det något du saknar sommaren 2oo8 som du vill ha sommaren 2oo9?
-Midsommar i Breven, Brännbollsgrilltältfest i Svennevad, Vinst i kubben

Vilket/vilka datum från sommaren 2oo8 kommer du alltid att minnas?
-Jag och datum alltså... Det enda jag kan är 29 Maj... ;)

Största misstaget?
-Ta den där sista groggen...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
-Sjukare än någonsin men skadefri (om vi nu bortser från mina benhinnor då)

Bästa köpet?
-Vad kallar man det... Solskynke? Fastnade inte så mycket sand på det i alla fall!

Vad spenderade du mest pengar på?
-Bensin :S

Gjorde någonting dig riktigt glad?
-Alltså, inget utöver det vanliga kan jag väl inte påstå... Men jag är ju som oftast glad...

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
-In Flames -Cloud connected

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
-Ledsnare tror jag faktiskt... Blev ju sjuk och sen blev det dåligt väder på semestern... Dåligt med svenska medaljer i OS också... Hmpf... Men jag har ju haft jäkligt skoj också :)

Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
-Badat och tältat!

Vad önskar du att du gjort mindre?
-Suttit på toa

Hur tillbringade du midsommarafton?
-Spelade och kollade på innebandy :D Jag är helt normal! (Utomhuscup i Stavern)

Blev du kär i sommar?
-Det var jag redan innan

Hur många förhållanden?
-Status oförändrat, noll.

Bästa boken du läste i sommar?
-Ehh, ska man läsa böcker på sommaren? Jag läste bara serier som vanligt jag...

Största musikaliska upptäckten:
-The Ballad är populär i Slovenien också

Något du önskade och fick?
-Dåligt med uppfyllda önskningar faktiskt...

Något du önskade dig men inte fick?
-Plötsligt hände det inte...

Vad gjorde du första dagen på semestern?
-Tog ett plan till Barcelona :D

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2oo8?
-Oplanerad, packad (i dubbel bemärkelse) och nödig...

Vad fick dig att må bra?
-Spela innebandy igen... Plojlir...

Vem saknade du?
-Saknade väl ingen direkt så... Men jag önskar jag hade haft mer tid till alla.

De bästa nya människor du träffade?
-Träffade bara gamla godingar och jag klagar inte :D

Sommarens sötaste?
-Charmtrollet Kim

Sommarens hetaste?
-Stranden i Barcelona

Sommarens stora kärlek?
-Min nya telefon så jag kunde börja ta lite vettiga bilder igen :)

Sommarens besvikelse?
-Insjuknandet... SÅÅÅ dålig tajming!

Sommarens bästa?
-Mamma! Hade aldrig fått vila ut så ordentligt utan henne.

Inga kommentarer: