onsdag 24 september 2008

Soffhäng

Igår hade jag äntligen lite riktigt soffhäng, ja du vet -inte bara ligga i soffan själv eller vara två som bara sitter i soffan utan att kolla tv, utan hela paketet: Läsk, godis, tv och film :) Så ska det va! :) Filmen sög visserligen men man kunde ändå skratta åt att den var så dålig :) Har jag tur blir det mer soffhäng idag, bara annat sällskap. Mer soffhäng till mig :) I like!

Imorgon ska jag till det fria landet där lysmelken finns i nästan varje affär, vägguppen inte förekommer var tjugonde meter, pizzorna är tunnare än 2 cm och jag kan handla på söndag :D I like! 

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Vem hängde du med i soffan igår? :-O

Ass sa...

För att citera Sammi: Hemlis ;)

Lisa Eriksson sa...

Åmeh!!

Aja finns ju andra sätt att få reda på det :)