lördag 13 september 2008

Husbilder

Börjar få lite ordning nu så jag tänkte att det var dags att lägga upp lite bilder. Tur att man inte kan se på bilderna hur skitigt det är :S Hehe, men men, städa kan jag ju göra "sen"... Missa inte HAVSUTSIKTEN!!! :D

Har inte satt upp några tavlor än. Tänkte nämligen för en gångs skull be om lite hjälp så det inte blir halvdant som alltid annas. Inte ofta jag väntar med "roliga" saker... :)
 
Ingången är inte fixad än heller men det kommer nog i veckan som kommer hoppas jag. Nu borde jag väl åka och fixa lägenhetsstädningen... Hmm... Nja, jag tar nog det imorgon :) Tror jag ska unna mig själv en skön kväll i soffan och bara softa och planera lite vad jag vill göra och fixa med i huset. Skriva inköpslista till IKEA om två helgen bland annat ;) 

Hehe, kom att tänka på att ju Kjell ska komma till Linköping den helgen jag tänkt ta en tur till IKEA. Sist jag var med honom på IKEA var Magnus med och de där två gick det ju inte att hålla ordning på!!! -Klart man ska tävla med vagnarna och springa runt som de tokar de är!!! :D Kul var det i alla fall :) men han får nog inte följa med denna gång :P 

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

suddo... jag ser sddo" Det tog lång id att skriva detta