tisdag 16 september 2008

Hugh Grant

Jag undrar om trean fått köpa in något stort parti av Hugh Grant-filmer. Tredje filmen på en vecka nu. Gutter er gutter, Bridget Jones 2 och nu 4 bröllop och 1 begravning. Undrar om jag ska orka se den... Tror inte det... Blir nog sängen tidigt idag, såg ut som en jobbig dag på jobbet imorgon och jag vill hinna iväg på träningen. Får väl se om det blir någon mer än jag :) 

Tobbe har varit här och försökt hjälpa mig med diskmaskinen idag utan någon större förändring mer än lite vatten på golvet :) Med en såg kanske det kan gå lite bättre... och kanske lite rörkunskap också :D Fick i alla fall upp tavlorna :) Alltid något positivt!

Sen har jag bölat till OTH. Var less och småsnörvlade redan innan men när de sen ska ha begravning och grejer, då blev det vattenspridare på! Jag vill inte vänta på nästa avsnitt, händer lite för lite per avsnitt för att jag ska vara nöjd... Mer OTH till mig! 

Inga kommentarer: