fredag 12 september 2008

Hall- och tid-byte

Fått tag i tränarn nu och tydligen så var det inte kl 18 i den vanliga hallen i onsdags (som det stod i mailet) som gällde utan kl 19 i en annan hall... Ja det borde jag kanske förstått... Ehh... Suck! Men men, nu får jag lära mig hitta till en annan hall då, för jag har ju så lätt att orientera mig... ;)

Har halvordning hemma nu men de tyngsta bitarna kvar (man gör ju det roliga först) men det känns bra. Hoppas vara "klar" på söndag så att det kanske kan få komma folk på besök till nästa vecka. Hade som ursprungsplan att göra allt i tipptopp från start men jag tror det får bli en upppackning och få saker på plats och sen en städning för att få det i tipptopp :) Jag säger det igen: Shit så mycket saker jag har!!!

Livet är hårt utan dator hemma. Jag har ju inte ens sett veckans OTH!!! Får ta och ladda hem det när jag städar ur lägenheten, det här går ju inte! Har även fått för mig att ladda hem Veronica Mars. Lite småcharmig ungdomsserie men ändå med lite spänning.

Nej om jag skulle ta och jobba lite kanske...

Bra kväll igår förövrigt :)

Inga kommentarer: