söndag 14 september 2008

FJK

Jag blir så less!!! Försökte vara duktig och plockade i diskmaskinen, tänkte nämligen diska allt innan jag använder det nu när det legat nedpackat. Läser instruktionsboken, börjar blippa på knapparna -Inget händer! Men va fäen!?!?? Den sitter dessutom lös och håller på att trilla över mig :S Jaha! Drar ut den och märker då:Aha! Den är inte ikopplad! Men va fäen!? Ser jag ut som någon jäkla rörmockare eller?!? Gaaaah!!! Blev så sur att jag nu inte ens tänker diska det som var smutsigt och verkligen behövde diskas! Märkte då att inte heller spisen var ikopplad men det var bara en sladd att sätta i så den lyckades jag med själv. 

Åhhh, så nu undrar jag: Vem vill komma och koppla in min diskmaskin?! 

Gaah... Som att jag inte redan var irriterad... UFF!!! Borde kanske bara gå och lägga mig, känns som att jag har feber på gång... :S 

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Varför i hela friden var inte allt det där ikopplat tills du skulle flytta in.. CP

Ass sa...

Jag fattar inte... För att det var besvärligt?! Fan...