söndag 7 september 2008

Mer alkohol!

Har nu kommit fram till att det var bra att jag började dricka igår och lät bilen stå. Nu fick jag nämligen ett utmärkt tillfälle att cykla bort cykeln till huset och då tog jag mig även tid att pumpa däcken vilket var mycket nödvändigt! Inte nog med detta utan nu när jag behövde åka bil hem hade jag "vägarna förbi" Jappis och sitter nu mätt och glad i soffan :) 

Så utan det där första glaset alkohol hade jag fortfarande haft kvar min opumpade cykel här och legat hungrig och tyckt synd om mig själv. 

Summa: Tacka aldrig nej till alkohol!

Hmm... Fast jag hade nog haft mer pengar kvar i plånboken är klart... Men men: Pengar är inget problem, jag jobbar ju! :P 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sprit för alltid något gott med sig =)

Lisa Eriksson sa...

Money is no issue...