fredag 26 september 2008

Oups

Ojdå, råkade visst hamna vid en dator... Länge jag höll mig va?! :P Men jag var ju tvungen att kolla så att jag fått den svenska slutlönen, inte mitt fel! ;) Det här kommer bli svårt för jag får mina semesterpengar för nästa år redan nu (pga att norrmännen har helt andra regler) så ska det täcka att jag typ inte får någon lön i juni (då norrmännen får alla sina semesterpengar). Nu undrar jag bara hur i he---te jag ska lyckas spara pengar ända tills dess?!? :-O

Blev rätt mycket tjejsnack igår när jag kom fram. Nice med soffhäng :)

Tänkte mig kolla på lite innebandy idag men det var fasligt dåligt med matcher :( Eventuellt en match i Motala i damtvåan. Någon som vill åka och kolla? Finns det någon annan match? Jag behöver lite innebandy!!! Tror faktiskt att jag kanske dör annars... Nästan i alla fall...

Tänkte på massor som vore kul att blogga om igår när jag körde bil men det är ju alltid som bortblåst när jag väl ska skriva ner det så jag började klura på en liveblogg som kunde fånga upp det man sa/tänkte och att ni då skulle kunna få var med live i mina tankar när jag åker bil. Rätt häftigt tyckte jag men sen började jag tänka vad som egentligen skulle komma fram:

-Jag hittade på en egen text till E20 norr och gjorde om den till E4an väst. Den skulle jag nog inte vilja att andra "hörde".
-När jag började bli trött så skulle hela bloggen bli låttexter med STORA bokstäver för hur bättre håller man sig vaken än att skrika till Total Eclipse, Mmmbop, Happy together, The Ballad osv. Bra skiva det där, eller vad säger du Palle?!?
-Vore ju pinsamt om någon märkte att jag fortfarande kan hela Mmmbop utantill även med alla yl han har för sig. Men har man en gång lärt sig den som fjortis så sitter den ;)
-Tänk om alla mina svordomar om andra bilister kom upp i bloggen, det skulle behövas åldersgräns för att läsa den då :S

Så, kanske inte en så bra idé ändå...

Förövrigt är det enbart lastbilar som är ute och åker på torsdagkvällar. Helt sjukt många! Okej på motorvägen då man lätt kommer om men på dimmiga småvägar som blivit sänkta till 60... Nja...

Ja faktiskt så fick jag se de nya skyltarna flera gånger:
De jobbiga 70-vägarna var nu ännu jobbigare 60-vägar.
De irriterande 90-vägarna med kameror var nu 80-vägar med kameror... Men ingen blixt ;)
Dock var motorvägen efter Jönköping inte längre 110 utan 120 men jag låg ju redan över det så det blev ingen större skillnad där ;)

Nej om jag skulle ta och försöka snygga till mig lite så inte frisören tror att hon ska göra någon total makeover när jag kommer in...

Inga kommentarer: