torsdag 30 december 2010

God jul Astrid -Önskar Astrid

Jag tycker personligen att jag har varit väldigt snäll i år -och eftersom vi syskon gör så att vi köper klappar till "våra egna familjer" (vilket betyder att jag köper klappar till min familj =mig) så har jag unnat mig några fina klappar.

Började med två armband från Julias kollektion:

ASTRID
1981
ASTRID
Mycket nöjd :)

Men efter noga eftertanke så hade jag nog ändå varit snällare än så! Eller hur?!? Ja jag menar väl det! ;)

Så idag bar det av till Bergvik på kamerajakt! :) Jag var inge sugen på någon systemkamera -ville ha en enkel, liten smidig sak att ha med mig istället. Denna lilla leksak fick följa med mig hem:

Blogspots bilduppladdningsprogram är så jävla värdelöst!!!
SNURRA BILDHELVETE!!!
Skönt att jag inte irriterar mig på småsaker så lätt...
Hade blivit tipsat om att nog Canon ixus kunde vara något för mig -så då tänkte jag: Bra, då tar jag en sån! Bara ett problem... När jag väl var ute i butiken så fanns det ju FLERA olika sådana... JAHA!!! Vad skulle jag då ta?

Smart som jag är tänkte jag: Den dyraste måste vara bäst -den tar jag!

Jag kommer inte dö rik...

Inga kommentarer: