söndag 2 januari 2011

I väntan på nyår

Då jag verkar ha varit så klantig att jag åkt ifrån sladden för att föra över bilder från nya kameran till datorn så får ni vänta lite på nyårsrapporten.

Dagen efter nyårsfirandet passade jag på att sova ut ordentligt -ja till och från nästan hela dagen faktiskt! Så skönt det var! :) Men sen på kvällen så bar det av till Jocke för att testa hans nya kinect. Alltså det där spelet där "man själv är kontrollen". Vi körde allt som fanns på spelet. Fotboll, pingis, bowling med mera -men roligast var absolut friidrotten! :) Dock var det galet jobbigt!! Skulle man vara snabb skulle man nämligen ha höga knän... Ja och jäklar vad jag sprang!! Visst Jocke!?! :)

Det känns dock i kroppen att man kört -framförallt i högerarmen som man kastat alla saker med. Men roligt -absolut :) Svettigt -Oja! Dock inget spel man kör själv, mer sällskapsspel.

Sen var det ju lite tråkigt att den nya istiden hade fått för sig att starta just på min bils framruta :S Typiskt...

Inga kommentarer: