tisdag 7 december 2010

ZzzzZZzzz

Fasen vad jag sover! Jag brukar ju inte sova alls mycket men nu: zzzzzzzzzz hela tiden! Var uppe en sväng vid 8 för att kolla så att all information fanns för mina jobbsaker så andra kan göra dom. Sen sov jag igen till 12! Till 12 -helt galet alltså... Ja och nu är jag trött igen... Kroppen är inte helt i form alltså...

Roliga blogginlägg jag får ur mig då... Men jag gör ju inget!

Annars då? Målarn kommer imorgon och ska börja tapetsera :) Sen är det bara golvet kvar innan jag kan bli helt klar i lägenheten -Lampor i hallen, helkroppsspegel och grejer -det blir fint det ;) SEN kan jag ha inflyttningsfest :) Ett så där halvår försent...

Nu ska jag halvslumra till en troligen värdelös streaming av innebandymatchen Tyskland-Sverige (VM för herrar)... Bättre än inget?! Sen blir det Tyskland-Sverige igen (damhandboll EM) från Larvik. Nu passar det att ha ett vettigt mästerskap, när jag flyttat därifrån... Hoppas Norge floppar!!! De är så jäkla kaxiga över sina handbollsdamer...Floppa... Snälla!!! (Vaddå, finns väl ingen bättre glädje än skadeglädje när någon varit dryg? ;) )

Inga kommentarer: