onsdag 1 december 2010

Alarm

Sen vi ställde om till vintertid och min buggande iphone ringde på fel tid för "vardagsalarm" så har jag ställt alarmet inför varje dag istället -bara för att vara säker... Eller rättare sagt jag har gjort det fram till igår... Idag var det ingen telefon som ringde... :S

8:40 vaknade jag dock av mig själv -Fäääääen... Tar en kvart till jobbet (där jag ska vara senast 9) så det blev lite stressigt... Var dock bara 7 minuter sen :) Inte så illa!

Det här med frukost hann jag dock inte med -men då är det tur man har en snäll kollega som gett mig i födelsedagspresent: Veckoleverans av julmust+tillbehör (gäller fram till jul). Så nu mumsar jag juleskum och dricker julmust till frukost :) Bättre än inget till frukost!?! Hmm... :P

Men värst av allt med detta är egentligen att jag missade julkalendern på tv :( Men nu har jag testat så alarmet ringer som det ska för vardagar igen så nu ska jag inte missa fler avsnitt på grund av försovning i alla falll ;)

Förövrigt trevligt att komma till jobbet och se min ödla Öivind försöka sätta på julbocken... Hade även fått ytterligare post-it-konstverk :) Vackert :)

Inga kommentarer: