onsdag 8 december 2010

Knark

Så där, nu har jag pallrat mig till läkarn -tar alltid emot... Men nu har jag fått knark -hoppas det hjälper! Blir ingen träning den här veckan heller med andra ord :S Buuu...

Lustigt dock när jag ringde in -så frågade de: Har du sparat ditt morgonurin i en burk?
Ehhhh, nej...
Hon fick det att låta att det var något alla borde göra... Vad för burk skulle jag vilja ha mitt urin i förövrigt... Nej, där blir det nej!

Knark fick jag men annars hade inte läkarn så bra koll... Jag frågade vart närmsta apotek låg -och han guidade mig till ett som lagt ner för 4 år sen :) Så det blev att knata ytterligare... Totalt har jag klarat av en timmes promenad idag -i 18 minus. Ohett...

Nu ligger jag i sängen, fortfarande med underställ på, kall om röven och är matt i kroppen. Sova lite tror jag allt!

4 kommentarer:

Sara sa...

Jaa katt-tungor ser verkligen ut så ^^ Titta nära på Esses tunga så ska du få se. :)

Lollo sa...

Va? Alla människor sparar väl sitt morgonurin i en burk ;)

Hoppas att Du blir bättre av knarket!

Kram!

Ass sa...

Jag ska nog börja spara! Får köpa några kissburkar :P

Tack :)

Lisa Eriksson sa...

Du är en dålig människa som inte sparar ditt urin tycker jag!