fredag 3 december 2010

Lika som bär

När jag och Lisa bodde ihop så hände det ju flera gånger att vi gjorde oss i ordning för att åka till skolan -kom ut i hallen -i likadana kläder! :-O :S Typiskt! 

Igår hände det igen -vi möttes upp i Stockholm för kundmötet och tar av oss jackorna: Jodå, båda hade en lång stickad polo med pöskrage och till det svarta stövlar. Som tur var hade jag bytt ut de tights jag tänkt mig mot jeans så det inte såg alltför mycket ut som tvillingar. Hon har bra smak den där Lisa ;) 

Här är förövrigt en teckning jag fick från min tågkompis Hedvig: 


Det är en tunnel (som vi åkte igenom)... Såklart! :)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Du har med väldigt bra smak :)

Snygg teckning med! Är det tunneln precis där när man lämnar Stockholm? Såg ut som den iaf

Ass sa...

Man kan nästan tro att vi umgåtts så mycket att smaken har smittat av sig :)

Haha, ja -du kände igen den va? Väldigt lik :)