söndag 5 december 2010

Inte i form

Ligger på soffan med Esse på magen och laptopen i knät. Har just slörpat i mig två glas oboy och kollar på vinterstudion. Just den biten känns rätt bra :)

Är dock inte alls i form :S Infektion i kroppen igen :( Troligen feber också... Buuuu.... Gick upp inatt och bäljade i mig 1,5 liter vatten för att bli av med det onda. Tog även ett hett bad för att få upp värmen i kroppen. Sen drog jag på mig mjukiskläder och la mig under täcket igen -jag skulle minsann inte bli kall igen!!! Sov till halv elva! JAG sov en SÖNDAG till HALV ELVA!!! Galet... Missade bumbi...

Skulle väl inte säga att jag är så sjuk att jag inte kan göra något vettigt... Men jag ids inte... Borde... Men ids inte... Måste jag inte så måste jag inte och då skjuter jag upp det... Jag är lite dålig så där... Som ni säkert vet vid det här laget... Önskar bara att jag inte hade dåligt samvete över det...

Aja... Jag ligger vidare...

2 kommentarer:

Lollo sa...

Ta det lungt! Krya på Dig!
Kram från Lollo

Ass sa...

Tack tack :)