lördag 4 december 2010

3 poäng

ÄNTLIGEN kom första seger för u-laget!!! :D

Tycker det är ett sånt härligt gäng "di där" :) Flum och garv :) Känns i alla fall som mer positivt nu -hoppas de också tycker det!

MEN nästa gång får vi nog skriva packlista till matchen :)
"Jag har glömt strumpor"
"Jag har glömt handduk"
"Jag har glömt underkläder"
"Jag har glömt schampoo"
osv
Själv hade jag glömt min plånbok så jag var inte heller duktig :S Tur ingen polis ville se mitt körkort.

Personligen så åkte jag på en hel del stryk idag -har ont i skallen nu :S Men men, stryk kan man ta när man vinner :) Tillbaka på backposition -lite vilsen... Men jag skötte mig väl. Skulle nog sammanfatta det som att jag inte gjort något dåligt direkt -men jag gjorde inget överdrivet bra heller :S

Inga kommentarer: