torsdag 16 december 2010

Sladd

Perfekt sladdväder idag och fint väglag för handbromssladdar! Bara ett litet problem: Jag vet inte hur man gör!
Någon måste lära mig göra det på riktigt! Hur gör man?

Match idag med u-laget och förbannelsen håller i sig. Gjorde två mål så självklart kan vi inte då få vinna matchen utan bara oavgjort... :S Lyckades med ett solomål från mittplan där jag dribblar (ja ni läser rätt, dribblar!) mig förbi 3 personer och lägger in den :-O Vad hände!? Den gör jag inte om i första taget...

Nu: Däcka så jag orkar med att åka till den sista Sovjetstaten imorgon. Godnatt alla männskobarn!

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Varför ska du lära dig sånt? Onödigt att kunna då jag inte tycker att man ska göra sånt! (iaf INTE om jag är med i bilen)

Ass sa...

Bra att kunna om man skulle behöva det för att undvika att krocka tänker jag! Att vara en bättre bilförare kan väl inte vara dåligt?

Anonym sa...

Du får tänka igenom vem som har 2 SM guld, ett NM guld i rally och jobbat som körinstruktör i 15 år. Den personen kan nog ev. hjälpa dig göra handbroms sladdar...

Ass sa...

Hmm... Borde jag veta vem det är alltså... Hmm...