tisdag 14 december 2010

Toppad

Nej, trots lukrativa erbjudanden om vad jag skulle få om jag klippte stubb på toppen av hjässan och sparade underhåret långt så avstod jag att nappa på det ;) Blev bara toppning -alltså ingen skillnad alls från förut förutom att det inte spretar lika mycket åt alla håll nu :)

Påklistratsmileibadrummetbild :S
Tycker inte om att gå till frisören -de hackar alltid på mitt hår ju :S
"Du måste verkligen köra inpackning så ofta du bara kan -ditt hår är så skört"
"Det är verligen tunt och flygigt"
"Oj vilka märkliga självlockar du har"
Ja och det här var bara från idag...

Jag VET att jag har tunt hår... Inte så att jag kan göra så mycket åt det... Inte åt självlockarna heller... Hmpf...
Aja, det var ju inte värre än sist i alla fall när frisören sa att om jag varit kille hade jag nog börjat raka av mig håret nu pga mina flikar.... :( Inte okej att säga så...

6 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Inte så snall kommentarer. Vad är det för konstigt med lockarna då?

Inpackning nästa då :) Då kanske det blir lite fylligare om det inte går av :)

Ass sa...

De börjar visst "för långt ner" på stråt... Jahopp... :)

Lisa Eriksson sa...

Så är mitt med.. rakt där uppe och lockana kommer först lite längre ner...

Ass sa...

Då har du märkliga lockar :P

Lollo sa...

Jag tycker också att Du har för jäkla konstigt hår Astrid!
Nävars! Vad är det för onda frisörer du går till?

Kram från Lollo

Ass sa...

Ärliga frisörer kanske?! :)