onsdag 29 december 2010

Hej Anita!

Igår hade jag Anita på besök :) Ja eller Cajsa kanske hon heter... Men eftersom hon kallar mig Televinken så blir ju hon självklart Anita :)


Eftersom Anita fått för sig att Sverige är tråkigt har hon bosatt sig i Qatar (ja jag var tvungen att googla för att veta hur det stavas :S ) vilket gör att vi inte ses så ofta. Men nu var hon hemma och hälsade på sin bror i Karlstad så på kvällen trillade hon in för mat och till hennes stora lycka OS-krönikan. Okej, nu ljög jag brutalt. Anita hatar sport! Jag kan inte förstå hur man inte kan tycka att sport är intressant... Lite märkligt kanske att vi som är så olika är vänner... Aja, allt handlar väl inte om sport här i världen :P Lite udda att kolla på sport med någon som inte är insatt. "Vad är det där?" "Hur vinner man?" "Vad går det där ut på?" "Vem är det där?"

Vi hann även med att sitta och dregla över gamla skolkataloger och mumsa chokladpraliner. Trevligt! :)

Sen körde Televinken hem Anita -enligt trafikens alla regler såklart ;)

Inga kommentarer: