onsdag 22 december 2010

Snart hemhem

Rivstart från sovrummet, accelerera, kasta sig upp på soffan för att få en bra studs, våldsam satsning med landning mot laptopen i mattes knä och sen genast vidare -men i farten ta med sig några tangenter med klorna...

Är det inte härligt med katt? ;) Full fart är det i alla fall... (Jag hade varit mindre glad om inte datorn gick att laga bör väl tilläggas ;) )

Träffade Camillass igår som hade glädjande besked -hon flyttar till Herrhagen! :D Alla som är något bor ju på herrhagen! ;) Nästan i alla fall... Trevlig julklapp i alla fall! :)

Sista rycket nu! Jobba och sen hem och städa. Men det blir nog ingen julstädning direkt... Bara en "så det ser tillräckligt okej ut när jag kommer hem igen"-städning. Det får räcka...

Packning -Vad ska jag ha med mig?
Skridskor så att jag kan bli frånåkt av syskonbarnen
Vin så jag kan bli lullig med Pierre
Hmm, ja mer än så behöver man väl inte? ;)

Sen kommer jag vara redo för att åka hemhem imorgon :) Ska bli så skönt så skönt!!!

1 kommentar:

Pierre sa...

Bra Astrid, mera vin åt folket!