lördag 11 december 2010

Julpyntat

Ja jag vet... Det är lite väl tidigt... Men vaddå! Jag är ju borta på julen så när ska jag annars få tid att hinna mysa med mina tomtar?!?

Nu är det i alla fall framme och det är väldigt mysigt här :) Lyssnar på Pierres jullista på spotify samtidigt som vi "förfestar" på msn -trevligt det med :)

Ska snart krypa ner i ett skumbad till ljuset av några värmeljus också. Life is good! :)

Den näst viktigaste julprydnadssaken:
Den plingande kyrkan
-ett måste i alla hem! ;)

Lysande tomtar

Röda värmeljus i "plättjärnet" årstiden till ära

Fotohyllan måste ju också lysas upp!

Men viktigast av allt:

TOMTEBURKEN!!!
:D
Alla som är något har en sån här!!!
;)
Visst!?!

4 kommentarer:

Pierre sa...

bra Bloggat Astrid!!!!!!!!

Ass sa...

Blev mycket bättre i den ändrade versionen känner jag! ;)

Mimmi sa...

Jag pyntade förra helgen! :D

Ass sa...

Skönt att det inte bara är jag! :)