torsdag 23 december 2010

Vänta...

Mamma kommer indansandes i vardagsrummet med en låda: -Här i ligger din julklapp!
Så kommer hon med den mot mig och så rycker hon bort den igen. Lite som Greger dansar med fisken i Nile City -fast med skillnaden att jag faktiskt vill ha det som kommer mot mig :)

GAAAAHH!!! Så nyfiken jag blir!!! Hon vet precis vilka knappar hon ska trycka på...

Jag är verkligen värdelös på att vänta... Fick en julklapp igår som tydligen skulle sparas till imorgon... Tsss... Hur tänkte han då?!? Det går ju inte...

Annars då?

Jodå, hemma hos mor nu och har slagit in alla hennes julklappar till barn och barnbarn (förutom mig då, satan så många de är!) och nu har jag tänkt vinna på bingolotto :)


Rätt sugen på en resevinst... Mexico kanske... Disneyland... Hmm, Hurghada?!? Vart fasen ligger det? Aja, det blir säkert bra det med! :P

Inga kommentarer: