torsdag 16 december 2010

Mye nu

Uff, det är mycket nu! Känns som att jag inte riktigt hinner med... Stressjobba på dagarna och sen direkt vidare till match på kvällen -är bara hemma för att sova om nätterna. Hoppar dock över dagens sena träning så jag ska få sova något innan det blir en tur till Larvik tidigt imorgon bitti.

Aja, sova ut kan man göra när man blir gammal!? ;) Förövrigt rätt långt kvar till det: Citat från Vovven igår när de 4 äldsta står och sjunger (vackert) i duschen -Hur gamla är ni egentligen?!? :)

Det är verkligen inte kul att ha fullt uppbokat... Me-time - I need it! På tisdag har jag i alla fall inget uppbokat än (mer än att tvätta). Eller vänta... Behöver ju handla julklappar någon gång... Aja, onsdag då! :)

Just! Match igår ju i Åmotsfors! Uff, varför lägga en match som det är så långt till på en vardag? :S Hemma halv ett liksom... Men men, är väl värt att komma hem sent och lägga över 7 timmar när man får 3 poäng?! ;)

Personligen så hade jag glömt svettband -kanske låter fjantigt men det är så irriterande att spela när svetten bara forsar ner (för jag svettas ju en del... :S ) -så det var ett irritationsmoment. Kom i flera skottlägen men närmare än kryssribban kom jag inte. Har fått en roll där jag hamnar lite för mycket i skottposition -i alla fall enligt mig! Jag vill ju passa... Blir så sjukt nervös så fort jag ska skjuta att jag skjuter utanför. Hur ska jag sluta med det?

Verkar som min förbannelse fortsätter:
Astrid spelar bra = Poängförlust
Astrid spelar dåligt = Vinst

Okej, så dåligt kanske det inte gick... Men det var mycket slarv och fippel... Pointen i PP gick inte alls, men kanske inte så konstigt när jag inte gått en enda träning som det!? BP känns i alla fall som den sitter bra...

Nej, nu har jag inte tid mer er mer :P Jobba jobba jo-obba!!!

Inga kommentarer: