fredag 3 december 2010

Huvudstaden tur och retur

Nu har jag börjat det här inlägget på hur många sätt som helst (och då överdriver jag bara lite)... Inget blir bra... Roligt... Blööö!!!

Jag har i alla fall varit till Stockholm igår på kundmöte men det är ju inte så upphetsande att skriva om. Jag överlevde det i alla fall och totalt var tåget bara 35 minuter försenat på 2 resor -inte så illa! :)

Hemresan blev lyckad -delade 4gruppsbord med en pappa som gett sig ut på resa själv med sina två barn på 1 och 3,5 år. Den minsta sov mest hela vägen men 3,5åringen var ju ett charmtroll som höll låda hela vägen :)
"Det måste vara jobbigt att vara älg på vintern och sitta under en gran och frysa hela dagarna!"
Det blev att leka, busa och rita på vägen hem istället för att sova som planen var. Helt okej :)

Helg nu då! Gött! Men jag sitter kvar på jobbet och kuckilurar. Slösurfar lite... Stör Anna... Bloggar... Stör Anna lite mer... Det är ju kallt ute... Vill inte gå hem... Går det någon buss?

Hade ju tänkt att mitt nya tv-spel skulle ha kommit idag -men det ser ut att vänta till måndag :( Buuuuh... Vad ska jag nu göra i helgen? :(

Nej ni, det blir väl inte varmare ute direkt... Going home!

Inga kommentarer: