söndag 20 november 2011

Karlssons flyttar ut

Nu är jag ensam :( Ingen systerdotter... Ingen hund... 

Som sig bör fick i alla fall vår praktikant Wilma en avskedspresent av Tobias: Ett paket korv inslaget i en låda. Hon verkade väldans glad för sin present och slukade snabbt 3 av dom. 


Syster var så nöjd med mig att jag klarat av de här två veckorna så jag var nu redo för nästa steg. Jag klassas numera som vuxen! Jag är därmed redo att ta hand om en orkidé! :)


Hmm, bara en fråga... När bör jag vattna första gången? Hade du redan vattnat den nu eller?! Hmm... Känner en hög press på mig nu... Hoppas det går bättre än den där gången Fingret, Strumpan och Per gav mig ett bonsaiträd :S Det klarade inte ens en vecka...

Fick även lite snask :) Åh polly vad gott ;)


Men som sagt är det nu lite ensamt... Möblerat om tillbaka som det var innan så att det inte ska se så tomt ut vid Wilmas sovplats och Mimmis "väskgarderob". Men men, trevliga 2 veckor var det :)

Inga kommentarer: