fredag 4 november 2011

Fet kväll

Borde ha städat... Ville inte! Så jag gick till Camilla istället :) Pizza, godis och idol. Mitt första idolavsnitt för säsongen. Tycker inte om att titta i början när de flesta suger, får skämmas/inte har vett att skämmas och gör bort sig... :S Nu var det bättre även om en sjöng falskt genom en hel låt... och ändå gick vidare... Hallå svenska folket!?!

Lärde mig att kidzen numera frekvent använder sig av ordet fett. Jag trodde det bara var inne en sväng för några år sen, men det verkar användas flitigt nu. Så: fet kväll har jag haft! Inte bara matmässigt utan även sällskapsmässigt :) Ja, inte så att Camilla är fet :S utan det var fett att hänga med henne!

Jag ska nog inte använda ordet fett... :S Låter ungdomarna ha det ordet för sig själva...

Inga kommentarer: