måndag 21 november 2011

Gott och blandat

Så här snygg är jag efter torsdagens match:


Kul att jag ska på kundmöte på onsdag... Säger man något om det själv? Eller hur gör man i en sån sits?
"Jag är medveten om att jag ser misshandlad ut men jag har bara varit och kollat på innebandy!"
Låter ju inte klokt...

Jag reste verkligen lätt i fredags! Har nog aldrig haft så lite med mig faktiskt...
Plånbok för att kunna betala kalaset
Mobil+hörlurar+laddare för att kunna värma upp inför konserten med låtar, ta kontakt med de övriga och sen kolla på vinterstudion på hemvägen
Tunnelbaneremsa för att kunna ta sig runt i Stockholm
Tandborste men ingen tandkräm -det tyckte jag att jag kunde sno på "mitt hotell" :P
Deo ville jag inte sno på hotellet :P
Linser så att jag kunde hitta hem
Mössa istället för borste och hårspray, lättare att bära!
In Flames tshirt för att vara snygg
Rena underkäder för att inte vara en riktig slusk


Mer behöver man inte! :) Något ni saknar? Smink? Det kan man väl ha kvar från dagen innan? ;)

Jag har köpt nya skor! Riktigt nöjd! Fodrade converse... Snygga som fäen om jag får säga något!


Vinterstudion är igång! HURRA!!!


Idag hade jag en mycket skön söndag faktiskt! Låg och smsade med Lisa under vinterstudion. Småslumrade lite i soffan och slösurfade om vartannat. Såg på facebook att de tre B:na (Bror, Björn och Banton) var på väg till Grums för att hälsa på Dunérs så jag bjöd in mig själv dit också :) Blev både mat och fika plus att vi fick en titt och åktur i nya bilen. En Lincoln town car -vilket as!


Bagaget rymmer säkert en så där 5 syskonbarn! Min gamla golf rymde ju bara 3 :S


Spanade även in Antons nya mobil. Kristina sa när jag satt med den i handen: "Nu har du ju chansen att facerapa honom!" Jag rusade genast in till toaletten och låste in mig och gjorde just detta! När jag kommer ut igen, självklart mycket nöjd med mitt bus, inser jag mitt misstag... Jag lät ju min egna telefon ligga kvar :( Så korkat :S Aja, 1-1 :)

Avslutade kvällen med film ihop med Elis. Det blev The Fighter och för första gången på länge valde jag inte en usel film :) Stort! Sen såg vi tyvärr även på fråga-olle-dokumentären om GILFar. Grandma... Hua... Kommer ha mardrömmar om den gamla solarietanten som slickar sig själv om munnen :S Huaaaa...

Bra söndag ändå får jag allt ta och säga! :)

Inga kommentarer: