söndag 13 november 2011

Inflyttningsfest hos Tobbe

Trots att jag har bott i stan i över ett år så hann Tobbe som flyttade hit i somras ha sin inflyttningsfest före mig :S Jag är en dålig människa...

Som inflyttningspresent fixade jag och Mimmi ihop den mest klassiska av alla presenter: Gurkkaktusen! :)


Jag tyckte att det var mycket roligare än vad det ser ut som att jag tycker här :S Blixten som bråkar med mina ögon...


Massa kompisar/kollegor på plats. Bland annat Lina. Lina tycker att ost funkar även på fest och inte bara som allahjärtansdagspresent.


Wilma tycker också om ost...


Självklart var jag och Lisa tvugna att ta egobilder! Annars vore vi ju inte vi... Men blixten bråkade vidare med mig och jag såg ut att småsova fortfarande :S


STIRRA ASTRID!!!


Jättefint :S

Massa presenter fick han!


Bakispiller kan vara bra att ha...


Frågan löd: Vad saknas i ditt hem?
Tobbe svarade: Ett liv, en hund och en kvinna.
Presenterna blev: (Att) leva


En hund -Penny. Som Lisa testade som väskhund.


Kvinnan skulle han behöva fixa själv men med hjälp av boken "Alla får ligga" och tips om hur man blir bra på att hångla. Grym present! :)


Efter 22 öppnade dansgolvet. Snyggare dansstilar än lampa...


Festen fortsatte sen på stolarna...


När de andra fortsatte ut på krogen gick jag hemåt istället (som vanligt)... Lite tråkigt... Men ändå skönt :) Soffa och film är fina grejer det med!

Inga kommentarer: