söndag 13 november 2011

Karlssons flyttar in (del 8)

Det nya ordspråket jag myntade för några helger sen "När fylletrattarna ligger och sover springer Astrid i spåret!" stämde nästan idag igen. Det var nämligen dags för utflykt även idag! Tveksamt om Wilma skulle räknas som fylletratt eller få följa med med tanke på vinfläckarna på ryggen...


Lite annorlunda packning idag, för idag fick plastdiskarna följa med.


Märks att Mimmi är släkt med Michelle och Anton för hon blir fasen aldrig bra på bild  ;)


Klarade av ännu en åktur! Tror det är för att Bettan kör som en biltjuv som hon kräks annars ;) För det har inget med längden på bilturerna att göra...


Utflyktsmålet idag vad Skutberget där det finns både frisbeegolfbana och motionsspår.


Mimmi kastar ut på första hålet:


Jag siktade år vänster... Men det låtsas vi inte om!


Jag är fasen bäst på att kasta!!!


Nej det är jag inte :(

Här ser hon ju nästintill normal ut... :P


Lite trixande för godis längs med banan. Åhh... Just nu skulle jag kunna göra några trix för en glassbåt... Jag ska övertala Mimmi om det när jag bloggat klart! Undrar vad jag måste göra... Rulla runt kanske?


Min söta tjej! Det kommer bli sjukt tomt på fredag :S Tur att jag ska åka bort direkt så jag inte märker hur tomt det blir!


Inte bästa läget att lägga sig bakom buskarna...


Mimmi utklassade mig :( Fast jag var bättre på att putta! Tillsammans vore vi en riktigt bra kastare :)


Efter några hål tog vi en tur runt spåret istället. Skönt och vackert att traska runt ute i naturen! Måste nog låna fler hundar i framtiden...


Banan- och vatten-paus vid en bänk. Den här gången var det inte blixten som gjorde mina ögon trötta. Jag var helt enkelt trött... Det var ingen som gick och la mig igår :S


Efter promenaden blev det en tur till Tobbe igen för brunch. Wilma stilade med några trix igen. Jag försökte ta en bild när hon skulle kasta upp och fånga ostskivan men mina reflexer hade inte en chans. GLUFS!!!

Inga kommentarer: