söndag 27 november 2011

En helg med Pål och Camel

Fredagskväll och jag och Camillass tar en tur till stationen för att möta upp Pullan. Vi degar i min soffa, pratar ikapp oss på läget i våra liv och sånt där som man ska skvallra om när man inte setts på ett tag. Bra start på helgen känner jag :)

Lördagen startar vi med brunch hos Camilla. Palle är så där stökig som bara Palle kan vara och bränner tungan på kaffet... Hon är fan bäst på att vara stökig!


Sen åker vi till Lesjöfors. Varför åker man då till den tråkigaste staden/hålan i Sverige? Jo för innebandy såklart :) I högtalarna hörs Palles och min gamla matchskiva och vi gör den troligen bästa versionen någonsin av total eclipse ;) Tuuuurn arooooooound!!!

Väl på hemmaplan igen, med 3 poäng i bagaget, bar det av till restaurang för att smygstarta firandet av en viss 30åring :) Gulliga tjejerna hade planerat hela kvällen åt mig :)

Kärt barn har många namn: Palle har 100!


När jag satt mig kom det in en sprakande "grogg" och flagga -Haha, de hittar då på :)


Servitrisen verkade ha något emot Camilla och kastade både bröd och mat på henne...


Sen bar det av till Score för bowling. Det är 18årsgräns på Score... Jag fick visa leg... Nöjd! :)


Mindre nöjd är jag kanske med mitt namn... Han i baren la till epitetet själv... Big-Ass... Va fäen?!?! :D


Camilla var fan bäst på att bowla! Jag var i alla fall inte sämst...


Mycket bra kväll trots att jag inte vann :) Nu fortsätter vi helgen med brunch och så kanske man kan få lite bakfyllepizza... Vi var ju ändå ute igår... Även om vi inte drack... :)

Inga kommentarer: