måndag 28 november 2011

30

Igår var det då dags! Nu kan jag inte längre säga "Jag är bara 29!!" när någon anklagar mig för att vara 30. Nu är det sant... Dagen i sig blev inget utöver det vanliga direkt. Själva firandet (med släkten) blir nämligen om två veckor och sen tänkte jag ha mitt kalas någon gång nästa år istället. Filar fortfarande på en plan där... Så igår blev det "bara" soffa, fika och film.

Ni kanske undrar vad jag fick i mina kuvert?! Det undrar jag med...


Jag har fått en byggsats! Men utan ritning :S :-O Jag får bygga fritt med andra ord...

Har en plan i huvudet men får se hur bra det blir när den väl är klar! Hoppas Berra och Karina blir nöjda med mig :) Det vore bra om jag haft Jocke här, han kan ju det där med pynta och pyssla...

Jag har inte bestämt mig om Tobbes present är snäll eller elak... Det är ju verkligen sånt som jag tycker om! Men han vet ju att jag inte har karaktär att låta bli... Fast han har ju varit förutseende för det med :)

5 påsar dumle med pepparkakssmak
2 rullar med pepparkaksdeg
1 toarulle :)


Igår var förövrigt sista dagen med waran :) 5 dagar kvar med halsband nu, sen är jag "fri" :)


Har förövrigt glömt att visa den "lilla" efterrätten vi åt i lördags! Som födelsedagsbarn fick jag tomtebloss i min :)


SLURP!!! Så god men oj så lite plats jag hade kvar i magen efter den... Nu blir jag dock glassugen igen... :)

Nu ska jag ta och lyssna på Come Clarity. Nu handlar den om mig på riktigt! :)

Rushing through 30, getting older, every day
By two, drawing pictures, of innocent times
Can you add, colour, inside these lines?!

I want you to lead me
Take me somewhere
Don’t want to live in a dream one more day

Inga kommentarer: