söndag 2 augusti 2009

Matläger

Dag: 13 och 14
Antal mil: 203
Plats: Harge

Hyffsat väder hoppades jag på och det såg inte alltför illa ut när jag åkte iväg -men det blev inte ens något som liknade hyffsat väder :S Halv storm, regn ock åska :S Så nu har jag testat på camping när det är som värst!

Som tur är hade jag ju mycket trevligt sällskap (Bettan, Michelle och Mimmi) så det gick ingen nöd på mig :) Men OJ vad jag har ätit!!! De tvingade i mig mat hela tiden!!! Galet!!! Till saken hör att Mimmi har diabetes så de måste äta ofta och regelbundet pga det -men det är ju inte jag riktigt van vid :S

Så här ser en dag ut:
9 Frukost
11:30 Andra frukost
12:30 Fika
14 Lunch
18 Middag
19:30 Snacks
21 Kvällsmat
Man bara äter och äter!!! :D Jag var proppmätt hela tiden ;)

Mellan måltiderna hann vi med massa kortspel, wiispel, besök av Jesper, tur in till Askersund, motionssimning (ja det är sant, 400 långa meter lurade de med mig på), vindrickande, tvtittande, fia och sen en hel del skitsnack också :D

Elaka tungor brukar säga att jag är stor i käften men det är fasen inte sant! Bara kolla på Michelle här:


Jag har ju inte en chans att vinna störst-i-käften-tävlingen :S

Inga kommentarer: