tisdag 11 augusti 2009

50%

Dag: 25
Antal mil: 350
Plats: Hjortkvarn

Tänkte skriva ett inlägg och klaga på att ni är så dåliga på att kommentera men ville -statistiker som jag är -ha lite kalla fakta bakom. Kollade därför upp hur ofta ni kommenterar och det visade sig vara på hela 50% av mina inlägg :-O Det var mycket mer än vad jag kunde tro! Känns som att jag aldrig får några kommentarer :S

Hmm, fast undrar hur många av de där som är Lisas... :D

50% känns ju ganska bra... Men jag skulle inte gråta om siffran ökade -eller i alla fall inte bli ledsen om antalet kommentarer per inlägg som får kommentarer ökade...

Sen undrar man ju lite över vilka som läser... Man vet ju några men såååå många gånger per dag tror jag inte att de går in... Hmm...

Kanske borde skriva saker som upprör bara för att få lite kommentarer... Hmm...

Djurgården suger!
(Nej vänta, alla håller väl med om det... kanske borde komma på något bättre... Hmm...)

Skvaller brukar få kommentarer annars... Hmm...

Jag har skaffat mig pojkvän!
(Nähä, ingen som gick på den... :S Hmm...)

Jag får klura lite på saken... :)

P.S. Såg min DILF idag i sporthallen... Mmm... Såg även mitt nya innebandyspan där... (Haha, nu måste jag väl fått er nyfikna i alla fall :P ) D.S.

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Du kanske skriver för många inlägg. Folk tenderar till att kommtnera det senaste inlägget kanske och då har de missat att kommentera på två som du hunnit med att skriva sedan sist de kollade..

Nej inte vet jag :D

Ass sa...

Tss, inte skriver jag för många -folk läser för sällan i sådana fall ;)