torsdag 27 augusti 2009

Ny blogg

Det har kommit upp en blogg om Esses bror Max... Den kanske är lite svår att förstå sig på om man inte känner Max ägare+vänner.... Så jag vet inte vad ni tycker!!! Men jag tycker i alla fall den är jääääävligt rolig!!! ;)

Okej, nu blev det lite väl internt... Sorry... :S Har inget vettigare att skriva om... Har inte hänt mig något -jag bara sover så snart jag inte jobbar...

Ikväll då? Ja... Åker väl hem och äter, sover några timmar... Slösurfar... Kollar TV... Somnar igen... Allt för att vila och tagga upp sig inför helgens urladdning med Svartan! :)

Springa runt i sin gamla illaluktande overall med matchande(?) nyfärgat rosa/rött hår. Hälla öl både i och på sig och även på andra. Spritrunda i skogen. Ta den årliga bytessnusen. Rulla nerför en backe så fort som möjligt. Gipsa ihop sin hand med någon annans. Handla på McD tokdragen redan kl 17. Sjunga vackra ballader över hela Ryd. Utedisco man inte säkert ens kommer till och om man kommer dit minns man ändå inget. Ja det finns mycket att se fram emot i helgen :P

Inga kommentarer: