torsdag 6 augusti 2009

Mat+Bubbel+Wii

Dag: 19
Antal mil: 234
Plats: Norrköping

Igår tog jag med med Lisa och åkte till Claes och Pia för en helkväll.

Pia och Claes

Började med mat -grillat med klyftpotatis, sallad, bröd och grejer... Mmm!!! Alltid så otroligt god mat där! Måste skaffa mig en karl som kan laga mat...

Det fanns även godis för de som ville roa sig med det...

Nörd... :S

Scary :S

Sen blev det bubbel -så skönt! Invigning av de nya dryckeshyllorna :)

Bubbel med dryckeshyllor

Gött! :)

Kvällen avslutade vi med wii resorts. En "uppdatering" på wii sports. Askul :D Tyvärr skadade jag handleden redan i första grenen -pingis :( Så nu blir det handledsskyddet ett tag igen :( Suck :(

Sammanfattningsvis: Supertrevlig kväll med massa gött :D Mer sånt till mig tack!

Förövrigt vill jag också ha stort hus och trädgård... Helst nu!!!

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

I detta fall är det nog Pia som lagar den mesta maten, då får skaffa dig en sån istället :)

Ass sa...

Hehe, ja inte tvivlar jag på vem som lagar maten :D Uff då... Men måste väl finnas någon karl som kan laga mat?!? :)

Anonym sa...

Det finns ju ändå ingenting du äter...

Ass sa...

Jag är bara lite kräsen... :)