torsdag 13 augusti 2009

Valp

Dag: 27
Antal mil: 376
Plats: Gamby

Bidde ingen paddling idag :( Vad bidde det då då?

Skjutsade mamma och Dessan till Hallsberg så fick de storhandla. Själv tog jag en tur till gröna skylten -man kanske blir törstig i helgen... :)

Sen tog jag min toksnabba (?) cykel ner till Jocke för att kolla på han och Robins överlevnadsvideos :D Jäklar så roliga :D Alla måste titta! :D De vet verkligen hur man överlever i skogen... (För er oinsatta så drog de iväg på en överlevnadstur i 3 nätter med bara fiskespö, kniv, yxa och en kastrull (typ) och filmade sina äventyr -framgångar så som motgångar...)

Kvällen avslutade jag ute i gamby med grabbarna grus. Fick leka med min brors nya leksak -en valp :D Leråkning :) Roligt! Körde bara fast så jag behövde backa en gång :) Kommer mer bilder när jag hittat vettigt internet igen!


Sen blev det kortspel -ja eller kanske mer skrik och gap och krångel -som vanligt när vi spelar spel :D Roligt :)

Linus fixade några fler wiispel åt mig också så i höst blir det tv-spel för hela slanten :)

Mycket bra slödag :) Nästan lika bra som Liseberg -fick ju bergochdalbana i valpen i alla fall :P

Inga kommentarer: