fredag 28 augusti 2009

Jag är inte glömd :D

Igår var det kräftskiva för svenska avdelningen och för första gången sen jag startade var jag inte med :S Kändes lite tråkigt -så klart -men när de envisas med att lägga alla festerna på torsdagar så... Jobbigt att jobba bortifrån och att då behöva göra det två dagar varav en bakis... Ja och sen dessutom i fjollstockholm... Njaaa... Då tog det emot! Idioti att lägga festerna på torsdagar...

Det kändes ändå rättt bra inatt när det trillade in sms om att man var saknad och att jag borde varit där. Fick även ett samtal med otroligt vacker sång :P Inte så säker på att de kommer ihåg det idag -får påminna ;)

Många uppskattar kanske inte fyllesamtal men jag gör faktiskt det -det betyder ju att någon tänker på en :)

2 kommentarer:

David sa...

Inget fel på Fjollstockholm.. spelas maaaassor av sån där fjollbandy som du gillar. ;)

Ass sa...

Men nu var det inte fjollbandy jag skulle dit för :P Då är det ju värt det ;)