måndag 10 augusti 2009

Parken i Pålsboda

Dag: 22
Antal mil: 325
Plats: Pålsboda

Berra och Karina stod för kvällens förfest. Det bjöds på riktigt god mat och det trillade in massa trevligt folk, släktingar nästan allihopa på ett eller annat sätt som inte var så lätt för alla andra att hänga med på :)

Då jag fått vara chaufför innan så fick jag gå på redbullgroggarna tidigt så jag skulle "komma ikapp". Det går ju alltid bra... :P Men faktiskt blev jag inte stökigast -det fanns många andra som försökte sig få den titeln ;)

Vi blev kvar lite väl länge på förfesten så vi missade Björn Rosenström och fick nöja oss med att dansa till den föredetta Bopperssångaren. Jag är verkligen kass på att dansa... Uff...

Kom några tjejer som ville gå med oss bort till parken varpå Jocke säger:
"Nej det går inte, ni är för fula för att gå med oss"
Karina blev förvånad över vad han sa till tjejerna:
"Vaa??? Varför säger du så?"
Jocke:
"Äh, det spelar ingen roll, jag får ändå aldrig ligga!"
:D
Faktiskt funkade kommentaren för efter det hängde tjejerna efter Jocke ändå... Är det så att tjejer vill bli illa behandlade av en "bad boy"? Hmm...

Jocke höll på att få ta en tur med polisen till Örebro med Robin och Pierre räddade honom och lovade att ta hand om honom... Stökig...

Jag och Palle skulle sova hos Berra och Karina och eftersom de andra skulle cykla till Hjortkvarn kunde jag sno Robins dubbelsäng medans Palle tog den ena våningssängen. Dock ändrade de andra sina planer. 2 mil på cykel var inte helt aktuellt där på natten så in trillade Jocke, Jesper och Robin. Jocke kröp ner hos Palle -men fick inte Jesper och Robin någon action skulle inte heller Jocke få det -så de la sig i den andra våningssängen. Så 4 personer sov ihopklämda i våningssängarna och jag fick fortsatt sova själv i dubbelsängen :D Hmm... kanske luktar jag illa... :S Inte så konstigt att Jocke inte får ligga förövrigt med sådana vänner :P

Inga kommentarer: