måndag 31 augusti 2009

Svartan med mera...

Vet inte riktigt om jag ska rappotera så mycket Svartan... Inte för att det blev svart för mig -men ja... Var man inte där så får man inte veta... :P

Det var sig likt i upplägget i alla fall och folk var sig lika = Jag hade riktigt riktigt skoj :D Var det verkligen mitt sista år?!?

Frida bangade :( Inte så otippat kanske men tråkigt...

Några bilder lyckades jag få till -även om jag fick kasta ca hälften för att de var för suddiga :S

Jag gjorde i alla fall helt rätt i att ta ledigt idag! Jag hade inte orkat köra hem igår... Mådde inte så där överdrivet bra heller -så varför då inte må dåligt i sporhallar iställer för att ligga i Lisas soffa?! 3 matcher hann jag med :) Hur ska jag få till mer innebandy i Larvik?

Idag har jag varit till en enorm hjälp för min syster i kakbakande! Jag provsmakade alla sorterna :D Ja, man vill ju inte att någon annan ska bli dålig av dom :P

Inga kommentarer: