måndag 17 augusti 2009

Avskedsfest

Dag: 29
Antal mil: 418
Plats: Pålsboda

En snabb tur hem till mor för att snygga till sig och sen tillbaka till Pålsboda ihop med Magnus. Han hade inte hunnit äta så han bad mig gå in och köpa en 90grammare med mos. Han ville inte ha så mycket att äta innan festen så det fick räcka så. Oj tänkte jag, hur mycket brukar han då äta annars?!? :S Det var bara det att jag hörde fel...
Eller jag menar: Han sa fel :P
Han skulle sagt: Köp en 90grammare med OST...Han blev lite förvånad över den nya varianten av ostburgare... :$ Lite mättare än tänkt också...

I alla fall -ner till Berra och Karina där de, Mats och Bergdahl väntade på oss. Bilder har ni här -även från min offroadkörning tidigare i veckan :)

Det blev inte alls som mamma önskat en lugn och städad tillställning. Snarare tvärtom... Men jag hade i alla fall jäääävligt roligt :D Mindre kul att läsa utkorgen i mobilen dagen efter... Uff...

Pingo tittade förbi lite försynt och frågade om det inte var fest?! :D

Jag, Karina, Magnus och Bergdahl tog en tur till Örebro dessutom... Minns inte så där mycket av den trippen mer än att vi tog fel på en timme när vi skulle hem... Oups... Sov hela vägen hem sen... Mådde inte bara bra...

Inga kommentarer: