måndag 10 augusti 2009

Bad och kultur

Dag: 21
Antal mil: 287
Plats: Göteborg

Att hitta in till David var inga problem men att köra därifrån blev lite klurigare. Återigen gjorde jag väl lite för mycket i bilen samtidigt så jag missade en sväng och det bev en tur genom Skara... :$ Jag är ju hopplös...

Perfekt väder i fredags så jag åkte och hämtade Carro och åkte vi ut till något som hette Hovås bad. Gött värre :) Dock tänkte jag mig inte riktigt för när vi skulle bada. Glömde bort att vi var i havet :S Men salt är ju gott... Ehh...

Tobbe anslöt och efter en uppiffning åkte vi in till trädgårdsföreningen för kvällens konsert med Ulf Lundell. Jag kände faktiskt igen hela 3 låtar! :D

Kvällens underhållning stod dock inte Ulf för utan hans trummis. Han var helt överlycklig hela spelningen och såg precis ut som Johan Glans :) Sen kunde man småle åt alla fulla människor på spelningen också... (Tur att jag själv aldrig är full och pinsam... :S )

Avslutade kvällen med sallad (eftersom Tobbe är så tjock :D ) ute och sen skitsnack hemma hos Carro innan jag däckade på madrassen. Trött...

Inga kommentarer: